Thursday, November 11, 2010

trauma semut pnye pasal...huhuhuhu

pagi td aku pnye la smgt bangun awal (xde la awl sgt,awl sket jea dri slalu..heheheh)..coz smgt nk g jawab exam..
da la mlm tu xckp tido...3 lebeyh bru aku tido..huhuhu..pastu dgn xcited nkg awal exam hall,aku pon amik la towel nkg mandi....pastu shower penoh plak..tunggu pnye tunggu ok dpt msuk...
then mandi la...pastu dgn xcited da hbs mndi aku pon lap la gne towel..
pastu aku rsa asal tangan aku saket smcm jea nie.....
waaaaaaaaa...rupe2 nye towel aku full ngn semut..yg kecik2 plak tu...bnyk plak tu...waaaa...
da la aku xske semut bnyk2....huhuhuhuhu..kesian aku kne geget semut..pagi2 plak tu....
huhuhuhuhu....
aku pon dgn saket dan angin nyer aku msok blek,g tgk kt hanger yg aku hang towel tu..waaa..ade semut...heran aku ...knapa towel aku gak jd mangsa..????bukan aku mkn lap kt towel tu pon...huhuhuh...
da la semnjak dua menjak nie heran aku knapa bnyk gile semut kat blik aku....mna dtg ntah....
da tu ske jea ade kt mrata2....tension nye aku...kt dlm air msak pon sebok jea dya nk minum gk....
da tu xpe la..ngn trauma semut tu belambak gile aku pon siap2 nk p exam hall...
da tu sampai kt DSI tu,1 lgi wat aku cuak...dorg ckp seksyen aku bkn kt ctu...
pulak..jgn la jadi mcm titas hri tu...slah tmpat xm plak tu...huahuahua....pastu makhluk Allah mne ntah da call lecturer tu..then lctrr tu ckp msuk jea DSI tu....huh...lega..thnx la kt makhluk Allah tu.. :)
pastu msuk la exam hall yg sejuk tu..pastu jwb la paper tu dgn ala kadar jea..hahahaha...
sebab subjek hubungan etnik kan...da mcm jwb sejarah plak..huhuhuhu
tu jea la aku nk bebel hari nie..hahahahahahahaha
da xde keje..nk study building tech pon hampeh xpaham...



11 nov 2010
thursday
11.53 pm

No comments:

Post a Comment