Tuesday, November 9, 2010

study + fb + twitter + blog = ???

atas sbb excited jwb law siang td, aku bertekad xnk study for the whole day...konon rabu xde paper..bleyh study hari rabu...
padahal xsedar diri ade 2 killer paper dok menunggu....huhuhu
sempat lgi kuar g jusco semata-mata nk makan..punya la mengada aku nie xmau mkn mknn kt meranti..konon cemuih..hahahaha...
pastu dan lgi beli botol susu..eyh,bkn yg btoi pnya...tabung bentuk botol susu..kaler pink plak tu....konon2 nk menabung...ye la kan,boros sgt..hahahahah...
da tu, bila blk xtau nk watpa.....sbb xnk study....aku pon on9 la pny on9 fb tu..da la mmg bosan gila fb skrg nie..ada jea rsa cm nk delete accnt...rsa jea la...xwat real...hahaha..
pastu da jemu fb,godam2 plak twitter yg da bekurun smpai berhabuk xbukak..smpi psswrd pon xigt...
pastu bukak balik blog...bebel2 kt cni plak....
pastu dok tringat aku da la xstudy lgi..sempat lgi haaa wat mende xberfaedah nie...yg xberfaedah la ska sgt nk wat..huahuahua....
aku rsa romate aku pon pening tgk aku...ye dak nadia..???hahahaha
trima jea la romate awk ngeng hari nie....rsanye bkn hri nie...hari2 kot ngeng..hahahahah

nadia sebok study..aku nie dok sebok on9..ngeh3..


buku building tech tu tunggu jea aku bukak dya..tp yg aku bukak blog tu haaa....hahaha

botol susu pink yg beli td...heheheh..nadia pon ade... =)
p/s: sebenarnye,aku nie da xleyh tido..da tu wat la entry yg bkn2 nie....study xnk...hehehe..pastu nt nk exam gelabah biawak...huhuhu

rabu
10 nov 2010 (haaaa,hepi birtday kak yah....smoge pnjag umor)
3.44 am

2 comments:

  1. p tidoq.....dok berangan....botoi susu 2 da penuh jgn dok p korek plk.....he3....

    ReplyDelete
  2. ha la.....mmg beli btol susu tu nk bgi penoh...
    nt siap nk p beli salotep nk salotep smpi xleyh bukak..wahahahaaha...nk wat cm tabung batrisyia xleyh bukak punya...heheheheh

    ReplyDelete